Advertisement

יאיר גולן מזהה תהליכים - ראיון יאיר גולן מזהה תהליכים בפוליטיקה והוא בא לתקן אותם זמן ישראל - יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים.

יאיר גולן מזהה תהליכים - ראיון יאיר ×'ולן מז×"×" ת×"ליכים ×'פוליטיק×" ו×"וא ×'א לתקן אותם זמן ישראל - יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים.. ולכו תבינו מה הוא עשה בצבא. יאיר גולן התבטא פעם נוספת באופן מעורר מחלוקת: יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. פעם אחת הביאו אותך לרשת 13, וכבר אתה מתחיל להגן על התקשורת בשקרים? יאיר גולן לכאן רשת ב:

גולן התראיין לתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל בחדשות 13 ממפלגת 'ימינה' נמסר: חשוב לי שיבינו שאין משפט צדק, כאשר השופטים לא מתבבסים על חוק וללא מדד אובייקטיבי. אתמול הוא התראיין בערוץ הטלוויזיה של i24news, וקרא לישראל לפתוח מול חמאס ערוץ ישיר לשיחות ומשא ומתן. סגן הרמטכ''ל אמר אז כי הוא מזהה בישראל של היום עדות לתהליכים. בראיון לרדיו דרום הזהיר סגן הרמטכל לשעבר מפני השתלטות גורמים קיצוניים על הדמוקרטיה הישראלית.

×
×"תר×'שתי לשמע ×"×'שור×" שלוחמי ל×'נון Yair Golan יאיר ×'ולן Facebook from lookaside.fbsbx.com
אני עדיין מאמין בזה שהתפקיד האישי שלי זה לייצר את השמאל הישראלי החדש. בתגובה לרב אליהו חכ יאיר גולן צילום: באירוע לכבוד יום העצמאות בקריה הוסיף שר הביטחון לגבות את אלוף יאיר גולן לאחר הסערה סביב נאומו: מסתבר שהאלוף גולן מזהה תהליכים מעוררי חלחלה מהתקופה ההיא כאן בקרבנו. ‏חכ הכנסת יאיר גולן בראיון לבן כספית וינון מגל: ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו. אלו תופעות 'זהות' הוא מזהה בינינו?! אביו, גרשון, נמלט עם הוריו, אשר ושרה גולדנר לארץ ישראל מגרמניה הנאצית בשנת 1935.

התמונה (פורום מטכל אצל הנשיא) הזו המופצת בהתלהבות עי דובר צהל מדאיגה משתי בחינות:

יאיר גולן לכאן רשת ב: אני מזהה תהליכים אצל יאיר גולן. חכ יאיר גולן 'מזהה תהליכים' פעם נוספת. כמו שיאיר גולן מזהה תהליכים, אז גם אני מזהה תהליכים. סגן הרמטכל, אלוף יאיר גולן, נשא נאום תוכחה חריף במכון משואה בתל יצחק: באירוע לכבוד יום העצמאות בקריה הוסיף שר הביטחון לגבות את אלוף יאיר גולן לאחר הסערה סביב נאומו: רק לחשוב על כל האמהות מהציבורים והמגזרים הנחותים בעיניך, ששלחו את ילדיהם לקרב תחת פיקודך. לא צריך להיות נביא כדי להבין שהתבטאותו האומללה של סגן הרמטכל תסב למדינת ישראל נזק בינלאומי. קודם לכן שירת בצהל בדרגת אלוף, ובין היתר היה סגן הרמטכל, מפקד פיקוד העורף ומפקד פיקוד הצפון. הכריזו שבשבת הקרובה לא יהיו הפגנות. התמונה (פורום מטכל אצל הנשיא) הזו המופצת בהתלהבות עי דובר צהל מדאיגה משתי בחינות: יאיר גולן זה האיש הכי טיפש שיש בתגובה להודעה מספר 0. לפי יאיר גולן, שותפו הטבעי של גנץ לממשלה, הימין אחראי לטרור נגד חיילי צהל ואזרחי ישראל.

כאשר בוחנים את התנהלותו של ריבלין מאז נכנס לבית הנשיא לפני כחמש שנים, ניתן למצוא הסבר די פשוט לשאלה. זה שמאל שחייב להיות יותר רגשי, לגעת לאנשים בקרביים. פעם אחת הביאו אותך לרשת 13, וכבר אתה מתחיל להגן על התקשורת בשקרים? השיר החדש של אייל גולן קצת עצוב. מי שלא מכיר את דר פיקוף, מדובר ביורש האינטלקטואלי של איין ראנד.

ס×'ן ×
ס×'ן ×"רמטכ ל מפחי×" לז×"ות ×'קר×'נו ת×"ליכים מעוררי חלחל×" ש×"תרחשו ×'×'רמני×" לפני 80 70 שנ×" from images1.ynet.co.il
מישהו כאן מקים תאי גזים ומבקש להשמיד עם אחר רק כי הוא אחר?! סגן הרמטכ''ל אמר אז כי הוא מזהה בישראל של היום עדות לתהליכים. יאיר גולן זה האיש הכי טיפש שיש בתגובה להודעה מספר 0. ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו. סגן הרמטכל לשעבר יאיר גולן מעריך כי הנאום שבו אמר כי הוא מזהה בישראל תהליכים שהתרחשו באירופה לפני השואה ככל הנראה עלה לו בתפקיד הרמטכל. יאיר גולן עצמו מעולם לא התנצל על דבריו הקשים על אף הסערה האדירה שהם חוללו, אז מדוע דווקא נשיא המדינה חש צורך להתנצל בפניו באופן פומבי בשם כל אזרחי מדינת ישראל, ויותר מפעם אחת? אלו תופעות 'זהות' הוא מזהה בינינו?! גולן התייחס לנאום בו אמר שהוא מזהה תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה, ואמר לירון דקל כי צריך להסתכל על התהליכים כפי שהם, רק תסתכל על ההשחתה השלטונית סביב נושא הבחירות.

בעקבות דבריו של רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו והתנאי שהציב ליור רעמ עבאס, חבר הכנסת אחמד טיבי פער את פיו בגסות כלפי הרב.

בני ״גאה… לטוויט המלא שפורסם עי binyamin lachkar. יאיר גולן לכאן רשת ב: יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. אברהם בלוך, חדשות סרוגים10.09.20 13:52 כא באלול תשפ. אבל כיאה לאליטה בגסיסה ההתנשאות ממשיכה. זה נושא לפוסט נפרד, אבל שניהם, מבחינת השקפת עולמם, יכולים להנהיג את. אני מזהה תהליכים אצל יאיר גולן. הגאון המהודר רק מזהה תהליכים. סגן הרמטכל היוצא, האלוף יאיר גולן, התייחס הערב (ראשון) לנאום התהליכים שנשא בערב יום השואה בשנה שעברה ועורר עליו ביקורת נרחבת. חכ אלוף (במיל'), יאיר גולן, ממפלגת מרצ מוכר לא פעם כפוליטיקאי שנוי במחלוקת. כמו שיאיר גולן מזהה תהליכים, אז גם אני מזהה תהליכים. זה שמאל פטריוטי, שמאל לוחמני, שמאל תקיף. לא יאמן שכמעט היית רמטכל.

מישהו כאן מקים תאי גזים ומבקש להשמיד עם אחר רק כי הוא אחר?! אחרים הם שהגו ומימשו את מרב האלימות הפוליטית. יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. דף הבית > חדשות > מזהה תהליכים? ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו.

יאיר ×'ולן נאום ×
יאיר ×'ולן נאום ×"ת×"ליכים עו×" יותר מ×"ויק ×"יום לא ×"ייתי משנ×" מיל×" ×"מקום ×"×›×™ חם from www.ha-makom.co.il
כאשר בוחנים את התנהלותו של ריבלין מאז נכנס לבית הנשיא לפני כחמש שנים, ניתן למצוא הסבר די פשוט לשאלה. יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. בני ״גאה… לטוויט המלא שפורסם עי binyamin lachkar. מסתבר שהאלוף גולן מזהה תהליכים מעוררי חלחלה מהתקופה ההיא כאן בקרבנו. בתגובה לרב אליהו חכ יאיר גולן צילום: יאיר גולן עצמו מעולם לא התנצל על דבריו הקשים על אף הסערה האדירה שהם חוללו, אז מדוע דווקא נשיא המדינה חש צורך להתנצל בפניו באופן פומבי בשם כל אזרחי מדינת ישראל, ויותר מפעם אחת? כמו שיאיר גולן מזהה תהליכים, אז גם אני מזהה תהליכים. אלו תופעות 'זהות' הוא מזהה בינינו?!

מסתבר שהאלוף גולן מזהה תהליכים מעוררי חלחלה מהתקופה ההיא כאן בקרבנו.

בני ״גאה… לטוויט המלא שפורסם עי binyamin lachkar. יאיר גולן זה האיש הכי טיפש שיש בתגובה להודעה מספר 0. ראש הממשלה טעה כאשר קבע שפרשת יאיר גולן מאחורינו. כמו שיאיר גולן מזהה תהליכים, אז גם אני מזהה תהליכים. אתמול הוא התראיין בערוץ הטלוויזיה של i24news, וקרא לישראל לפתוח מול חמאס ערוץ ישיר לשיחות ומשא ומתן. יושב באולפן איש שמאל קיצוני שמזהה תהליכים בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. אברהם בלוך, חדשות סרוגים10.09.20 13:52 כא באלול תשפ. בתגובה לרב אליהו חכ יאיר גולן צילום: אולי זה לא כל כך רע שהשר יעלון חימם אותה מחדש. אבל כיאה לאליטה בגסיסה ההתנשאות ממשיכה. רק לחשוב על כל האמהות מהציבורים והמגזרים הנחותים בעיניך, ששלחו את ילדיהם לקרב תחת פיקודך. זה נושא לפוסט נפרד, אבל שניהם, מבחינת השקפת עולמם, יכולים להנהיג את. סגן הרמטכל היוצא, האלוף יאיר גולן, התייחס הערב (ראשון) לנאום התהליכים שנשא בערב יום השואה בשנה שעברה ועורר עליו ביקורת נרחבת.

יאיר גולן מזהה תהליכים יוצא 882 בגימטריה יאיר גולן. יאיר ״מזהה תהליכים והימין אשם בפיגועים״ גולם היה סגן רמטכל.

Post a Comment

0 Comments